');
· In Bucuresti si Ilfov: este GRATUIT, indiferent de valoarea comenzii.
· In alte localitati: la cererea Cumparatorului asiguram transportul contra cost, sau gratuit daca valoarea comenzii depaseste 15.000 lei TVA inclus. Costurile suplimentare de transport (taxa de drum, taxa tansport pe apa, etc.) vor fi refacturate catre client si achitate de acesta.
· Transportul gratuit se asigura pana la intrarea in imobil (bloc, cladire de birouri, casa la curte, etc.).
Oferim, contra cost, servicii de manipulare pana in interiorul imobilului si montaj al produselor. Purify isi rezerva dreptul de a cauta cea mai buna varianta pentru transport, chiar daca aceasta presupune sa livreze comanda maitarziu decat doreste Clientul/Cumparatorul, cat timp livrarea se va face in termenul specificat in comanda. O comanda nu se va livra partial. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita, iar Vanzatorul accepta livrarea in doua sau mai multe transe, doar primul transport se va asigura gratuit. Transportul gratuit se realizeaza in intervalele de timp disponibile pentru masinile PURIFY STUDIO S.R.L..
Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Clientului/Cumparatorului, servicii constand in descarcarea, instalarea, montajul produselor. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Client/Cumparator in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.
Receptia produselor: se face dupa ce marfa a fost achitata integral, inainte de descarcare, in baza unui proces verbal de predare-primire, moment in care se face transferul de responsabilitate de la Vanzator la Client/Cumparator.
Clientul/Cumparatorul are obligatia sa asigure accesul liber si nestingherit de obstacole de orice natura catre locul de destinatie al mobilierului. Acesta isi asuma riscurile generate de conditiile de livrare incepand cu intrarea in imobilul de destinatie.
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin masini proprii, transportatori parteneri sau curieri catre Cumparator, sau sa le predea direct de la punctul de lucru inregistrat Strada Principala, nr 104 L Sabareni , Jud, Giurgiu. Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mica de 15000 lei care contin produse vandute si livrate de Purify se stabileste de comun acord si se comunica Cumparatorului inainte de activarea comenzii. Tarfiul difera in functie de volumul marfurilor si distanta.
Pentru a ridica produse achitate cu cardul sau cu OP, este necesar un act de actul de identitate pentru Persoanele fizice. Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire/delegatie nominala din partea Clientul/Cumparatorului.
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Client/Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii directe catre Client/Cumparator sau catre societatea de curierat/transport cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare in format tiparit sau pe email. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei. Livrarile efectuate in afara teritotriului Romaniei, se fac numai dupa achitarea integrala a marfurilor ce urmeaza a fi expediate. Transportul se va efectua cu transportatori parteneri, marfurile fiind asigurate prin CMR.
La momentul predării marfurilor, se va încheia un proces-verbal de receptie semnat de ambele părti, care va face atesta starea bunului livrat. Semnarea procesului-verbal de către Client/Cumpărător făra ca acesta să facă vreo obiectiune cu privire la starea produsului, îl exenorează pe Vânzător de orice răspundere pentru viciile aparente. Semnătura de primire fara alte mentiuni certifică faptul ca produsele au fost receptionate in stare conforma.
Refuzul nejustificat al cumpărătorului de a semna procesul-verbal de receptie, dă dreptul Vânzătorului de încheia singur acest document. În aceasată ipoteză, procesul-verbal va fi comunicat Clientului/Cumpărătorului la sediul/domiciliul sau resedinta sau prin postă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Cumpărătorul va avea dreptul de a contesta în scris procesul-verbal în termen de 5 zile de la data primirii sale. Eventuala contestatíe va fi transmisă Vânzătorului la sediul său, prin postă, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. În cazul în care nu va contesta procesul-verbal în termenul mentionat, Cumpărătorul va accepta tacit toate mentiunile din cuprinsul său, acestea fiindu-i pe deplin opozabile.
Depozitarea produselor: In cazul in care Clientul/Cumparatorul nu are unde sa primeasca marfa sau are un alt motiv pentru care nu doreste sa primeasca produsele in termenul agreat, desi aceasta este pregatita de livrare, se vor calcula costurile de depozitare incepand cu a treia zi calendaristica de la termenul de livrare agreat sau de la data informarii ca produsele sunt pregatite de expediere, dar nu mai devreme de temenul de livrare negociat. Pretul pentru depozitare este de 10 euro+TVA/mp/zi si se calculeaza la suprafata ocupata in conditii optime de pastrare si stivuire, astfel incat sa nu fie afectata integritatea produselor. Marfa va fi programata pentru livrare ulterior achitarii tuturor facturilor restante emise catre Client/Cumparator